Home / Česko Slovensko / L Racing na Ostrej Lúke veľmi úspešne
L Racing

L Racing na Ostrej Lúke veľmi úspešne

Preteky automobilov do vrchu (MSR PAV) na Ostrej Lúke kedysi končili našu kopcovú sezónu, tentokrát sa však posledné trofeje rozdajú až v septembri na Oždianskych serpentínach. Profesionálny tím L Racing si krátky, no zradný ostrolúcky kopec vychutnal dosýta. Domov odchádzal každý ich pretekár s cennými trofejami i bodmi.

L Racing

Trať pod Ostrou Lúkou je so svojimi 2650-metrami veľmi krátka a ľahko zapamätateľná, no vôbec nie je jednoduchá. Veľmi dôležitá je tu voľba optimálnej stopy a brzdných bodov a každá drobná chyba môže zamiešať s poradím. Tím L Racing sem prišiel uplynulý víkend zabojovať o víťazstvá vo svojich triedach, čo sa všetkým trom jazdcom aj podarilo.

Český pretekár Věroslav Cvrček ml. bol so svojou Škodou Fabia RS2000 jedným z jasných favoritov na víťazstvo v triede, a to i vďaka minuloročným triumfom na tejto trati. Úspech zopakoval i teraz, keď najsilnejšiu triedu kapotovaných vozidiel E1 a E1+2000 vyhral po oba dni, v horúcich bojoch s konkurenciou, kde rozhodovali len desatiny sekúnd.

L Racing

Věroslav Cvrček ml.: „Preteky prebiehali úplne skvele a rovnako dobre fungovalo aj auto. Vďaka skúsenostiam z minulého roku sme pripravili niekoľko variantov nastavenia podvozku a diferenciálu. Počas víkendu sme skúšali rôzne nastavenia, zlepšili sme správanie sa auta a ja som ho opäť lepšie pochopil. Výsledky boli skvelé – dve víťazstvá, lepšie to už nemohlo byť. Jazdu som si užíval. Prekonať v sobotu traťový rekord a v nedeľu ho ešte vylepšiť je skvelou odmenou. Ďakujem L Racingu a Rexteamu za možnosť štartovať a za skvelé podmienky.“
Manažér tímu Ján Lipták sa svojej pretekárskej úlohy zmocnil opäť výborne a so svojím Mini John Cooper Works WRC skvele spojil talent, skúsenosti a fungujúcu techniku. V sobotu si tak vyjazdil druhé miesto v triede A, ako aj v triede A+2000. Nedeľa priniesla nielen lepšie časy, ale i víťazstvo v oboch triedach!

Ján Lipták: „Skúšali sme na aute nové nastavenia a napokon všetko zafungovalo, tak ako malo. Výsledkom sú trofeje za prvé a druhé miesta, z čoho mám samozrejme radosť. Nedá mi však nepoďakovať Tomášovi „Srnkovi“ za to, že v nedeľu výrazne spomalil a doprial mi víťazstvo.“
Do tretice netreba zabudnúť na talentovanú stálicu tímu Denisa Pavlíka, ktorý zožal úspech a obdiv vyzretou jazdou za volantom Peugeotu 208 VTi R2. V sobotu i v nedeľu mu patrilo 1. miesto v A-1600, 2. miesto v Junioroch a 3. miesto v triede A.

L Racing

Denis Pavlík: V sobotu ma prekvapili moje časy. Oproti minuloročnej jazde na Škode Fabia som sa zlepšil o 9 sekúnd a to na trati, ktorá meria necelých 2,6 km! I keď od rána nás trápilo auto, ktoré nechcelo štartovať. V nedeľu sa stalo niečo, čo som nečakal: v prvej ostrej jazde som zajazdil čas 1:31,851 min a v druhej 1:31,842 min. Auto tiež konečne štartovalo, ako malo. Veľká vďaka všetkým, čo sa o môj štart zaslúžili – L Racing, moji rodičia a samozrejme Lieven Demets.“

Zdroj: Martin Trenkler/RPM / Foto: Szabosi/autosportfoto.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *